Followers

Hmm,hati hancur bagai air terjunn

Hmm, adekah dia akan kembali dengan perangai dia dahulu.aku keliru aku confusee confusee!Arghhh.Tlg lah bgi jawapan,adakah dia memang tidak boleh berubah langsung atau hanya perasaan aku sahaja?Aku sedihhh,aku keliru ,aku memangiss bagai budak kecik rindu kan botol susu.

Aku tidak mahu diungkit kisah lame aku dulu.Tlg lah kesian kan aku,tlg bagi aku peluangg tapi ape salah aku?Arghhh.kalo boleh.aku nak tggalkan semuanyaa tapi hati aku untuk kau nak campak mana?

Hati aku terasa amat pedih,tubuh aku sakit.hmm,sampai bila aku terus hidup dalam keadaan ungkit,sakit,menangis?Kasihani lah aku,aku terinigin hidup bahagia macam mereka yang lain.Hidup tersenyum,bahagia.

Hmm,kali ini.hati ku terasa amat pedihhh.TQ for anyoneee yang sakit kan hati aku:'(

No comments:

Post a Comment